Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2011 13:58 - Слушалките в ушите и шумът от тях...
Автор: sland Категория: Музика   
Прочетен: 2205 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Налага ми се често да пътувам с автобус, не съм цвете и съм раздразнителен, от странични неприятни шумове. Не ви ли се е случвало, сядате в автобуса изморени и искате да си поспите и хоп до вас сяда един младеж (и аз съм младеж) и си тика слушалките в ушите и започва онова неприятно жужене, което нито можеш да чуеш музиката нито да игнорираш шума.
                               image
   Всякакви стилове съм слушал, от долна жица, през долна чалга, до долен циклаж (слушам предимно последните 2 стила но по софт). Чудно ми е тези хора, не се ли усещат, че това е неприятно, за околните, пък и е страшно вредно за ушите. Имам 2ма приятели, които загубиха единия 60% другия 80% от слуха си, заради такива тапи в ушите, да не говорим, че и боли от тях, колкото и да са хубави.
   Когато си сред хора в някакво общество, трябва да се съобразяваш с тях, да спазваш правилата, които и те спазват, така ще е по-приятно за всички. Когато си сам и никой няма около теб прави си каквото искаш и както искаш...
  Този пост не го пиша защото само на мен ми пречи, много хора съм чувал да се оплакват от това, че и на сериозни караници съм присъствал.
  В друг пост мисля да пиша много повече за обществото и как да се държим, когато не сме вкъщи. Тогава се надявам много хора да се включат.

aportal.pomen.net/ Филмите на актьора... И за първи път в България категоризация според настроението на филма!




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sland
Категория: Лични дневници
Прочетен: 164131
Постинги: 34
Коментари: 140
Гласове: 128
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930